ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER Otrzymasz 100pln rabatu na dowolny pakiet 20 dni!

Ćwiczenia w biurze – codzienna porcja ruchu dla prowadzących siedzący tryb życia

10 Cze, 2016

Tags:

ćwiczenia w biurze

Godziny spędzone za biurkiem skutkują szeregiem problemów zdrowotnych, które skutecznie pogarszają samopoczucie i zmniejszają efektywność pracy. Jeżeli nie masz czasu na wizytę w siłowni, na pływalni czy zajęcia fitness, zadbaj o aktywność fizyczną w pracy!

Po kilku godzinach siedzenia za biurkiem nie masz już sił i ochoty na żadne ćwiczenia i myślisz jedynie o obfitej kolacji oraz położeniu się do łózka? Jest to nie tylko efekt zmęczenia powodowanego wykonywaniem codziennych obowiązków, ale także skutek niedotlenienia organizmu i zaburzeń krążenia, na które narażasz się każdego dnia.

Biurowe ćwiczenia dla zapracowanych

Większość życia spędzasz na siedząco? Jesz w biegu i nie zwracasz uwagi na to, co wkładasz do ust? Najwyższy czas zadbać o zdrowie i wdrożyć program aktywności fizycznej w pracy! Jeżeli dodatkowo postawisz na zdrową dietę to skorzysta na tym nie tylko Twój organizm, ale także znacznie łatwiej podołasz codziennym obowiązkom.

Jak ćwiczyć w pracy?

Aby ćwiczyć w pracy nie musisz nawet wstawać z krzesła! Wystarczy odrobina samozaparcia oraz chęci – szereg ćwiczeń pozwala także na pełną dyskrecję, więc nikt nie będzie wytykał Ci bezczynności. Przekonaj się, że ćwiczenia w biurze nie męczą, a pozwalają znacznie poprawić jakość życia!

Zestaw ćwiczeń, które wykonasz na siedząco

  1. Wyprostuj plecy i oprzyj je o oparcie krzesła. Złącz stopy i oprzyj je na podłodze, aby pomiędzy udem, a łydką powstał kąt prosty. Unieś wyprostowane ręce wysoko nad głowę jednocześnie splatając palce i odwracając dłonie wewnętrzną stroną w kierunku sufitu.
  2. We wcześniejszej pozycji wyjściowej przełóż ręce przez oparcie krzesła i staraj się wyciągnąć je jak najdalej do tyłu.
  3. Wyciąg ręce przed siebie i spleć palce dłoni. Napinając mięśnie brzucha i nie odrywając pleców od oparcia krzesła staraj się dosięgnąć jak najdalej.
  4. Usiądź w lekkim rozkroku. Następnie pochyl się jak najbardziej do przodu i dosięgnij podłogi.
  5. Oprzyj plecy na oparciu krzesła i unieś wyprostowane nogi nad podłogę. Wytrzymaj chwilę w tej pozycji.

Powiedź dość biurowym przekąskom!

Jeżeli chcesz cieszyć się dobrym zdrowiem to koniecznie zrezygnuj z jedzenia w barach szybkiej obsługi i sięgania po niezdrowe przekąski. Ciastko czy drożdżówka to jedynie chwilowy zastrzyk energii i za kilka minut znowu poczujesz głód, senność oraz zniechęcenie! Postaw na zdrową dietę, a jeżeli nie masz czasu na codzienne przygotowywania posiłków do pracy skorzystaj z pomocy profesjonalistów. Zamów kompletny plan żywieniowy, który otrzymasz wprost do biura! Smaczne, zdrowe i idealnie dopasowane do Twoich potrzeb posiłki to klucz do Twojego sukcesu zarówno w zachowaniu dobrego zdrowia i pięknej sylwetki, jak i poprawy efektywności pracy. Catering dietetyczny Foody jest dla Ciebie!