ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER Otrzymasz 100pln rabatu na dowolny pakiet 20 dni!

Skuteczne ćwiczenia na uda i pośladki

28 Cze, 2016

skuteczne ćwiczenia na uda i pośladki

Długotrwała, siedząca praca w negatywny sposób wpływa na wygląd naszej sylwetki. Nie tylko z powodu braku ruchu często przybywa nam nadprogramowych kilogramów, ale także narzekamy na utratę jędrności i sprężystości mięśni ud oraz pośladków. Jak poprawić wygląd figury ćwicząc podczas pracy?

Aby nasze mięśnie dobrze pracowały musimy zadbać o dostarczenie im odpowiedniego bodźca w postaci ruchu oraz niezbędnych składników odżywczych, które stanowią ich budulec i pozwalają utrzymać piękną sylwetkę.

Jeżeli przez 8 godzin dziennie siedzisz, nie masz sił na codzienny trening i dodatkowo niewłaściwie się odżywiasz na pewno zaczniesz zauważać, że Twoje mięśnie nie są już ozdobą ciała. Aby uniknąć zarówno nadmiernego przybierania na wadze, jak i spalania tkanki mięśniowej, gdy zapominasz o regularnym jedzeniu musisz połączyć ćwiczenia z odpowiednią i korzystną dla mięśni dietą. Zyskasz wówczas zgrabne i szczupłe ciało oraz o wiele lepsze samopoczucie. Jak zdrowo się odżywiać w pracy? Skutecznym sposobem na oszczędność czasu oraz uniknięcie konieczności dźwigania do biura pojemników z jedzeniem jest skorzystanie z cateringu Foody – smaczne, zdrowe i dietetyczne posiłki otrzymasz wprost do biura!

5 ćwiczeń, które pozwolą wyrzeźbić uda i pośladki

  1. Siedząc prosto na krześle, należy zgiąć kolana pod kątem 90 stopni i unieść jedną nogę do góry, nadal utrzymując kąt prosty. W takim położeniu napinamy mięśnie ud i utrzymujemy pozycję przez kilka sekund, po 20 powtórzeniach zmieniamy nogę i powtarzamy ćwiczenie.
  2. Siedząc na krześle złączamy stopy oraz kolana i mocno zaciskamy nogi napinając mięśnie, w takiej pozycji wytrzymujemy 30 sekund. Ćwiczenie należy powtarzać 10 razy.
  3. Wkładamy między uda piłeczkę średniej wielkości i ściskamy ją tak często jak to możliwe, jeżeli dodatkowo lekko uniesiemy stopy podczas ćwiczenia będą pracowały także łydki.
  4. Aby efektywnie wyćwiczyć pośladki należy często napinać mięśnie, nie tylko w czasie siedzenia przy biurku, ale także podczas wykonywania innych czynności – każda chwila jest dobra. Dla szybkiego efektu, ćwiczenie to powinno się powtarzać 3 razy dziennie po minimum 20 powtórzeń.
  5. Umieszczamy dłonie na oparciu krzesła, zginamy nogi w kolanach i delikatnie unosimy ciało, przenosząc cały ciężar ciała na ręce. Następnie unosimy kolana tak wysoko jak tylko pozwoli nam blat biurka. Wytrzymujemy w takiej pozycji kilka sekund i powoli opuszczamy swoje ciało powrotem na krzesło. Ćwiczenie wykonujemy przynajmniej 5 razy.